skip to Main Content
Menu
Toimitusmaksu 12€ tai ilmainen yli 50€ tilauksille
Vapaudenkatu 16, 40100 Jyväskylä | cameleon@cameleon.fi | 040 960 0280

Myymme ja toimitamme verkkokaupamme tuotteita ainoastaan täysi-ikäisille henkilöille Suomessa, sekä alle 18-vuotiaille kuluttajille holhoojan suostumuksella. Emme toimita tuotteita Suomen ulkopuolelle muutoin, kuin erillisellä sopimuksella näistä ehdoista poiketen. Tuotteiden hinnat sisältävät alv 24 %. Maksu suoritetaan euroina. Pidätämme oikeuden hinnanmuutoksiin.

TUOTTEIDEN TILAAMINEN

Tuotteet kerätään ostoskoriin, joka on nähtävillä sivuston oikeassa yläkulmassa. Ostoskorissa asiakas voi muuttaa tuotteiden määriä tai poistaa tuotteita. Ostoskorin oikeassa laidassa asiakas voi myös valita, haluaako noutaa tilauksensa toimituskuluitta suoraan myymälästämme vai lähimmästä Matkahuollon toimipisteestä (kiinteät toimituskulut ovat 12 euroa, paitsi asiakkaan tilatessa tuotteita 50 eurolla tai tilattaessa Hauskat Paidat tai Suomi-tuotteet -tuoteryhmistä, jolloin toimituskuluja ei tule). Huom! Verkkokaupasta tilattuja Montana-tuotteita ei ole mahdollista noutaa myymälästämme, vaan ne toimitetaan aina Matkahuollon kautta. Verkkokaupan kassalla tilaajan tulee ilmoittaa yhteystietonsa (nimi, osoite sekä sähköpostiosoite ja puhelinnumero). Asiakas voi myös lähettää tilaukseensa liittyen lisätietoja erillisessä kommentti-kohdassa. Mikäli tilausta tarvitsee tarkentaa, otamme asiakkaaseen yhteyttä joko puhelimitse tai sähköpostitse. Asiakkaan sähköpostiosoitteeseen lähetämme maksutavasta riippuen joko tilausvahvistuksen tai sähköisen laskun sekä ilmoitamme tilauksen valmistumisesta.

TUOTTEET OMALLA KUVALLA TAI TEKSTILLÄ (Personoitavat tuotteet)

Kun asiakas haluaa tilata tuotteen, johon tulee teksti- tai kuvapainatus, hänen kannattaa tehdä erillinen tarjouspyyntö, sillä tarvitsemme tiettyjä lisätietoja painatuskulujen laskemiseksi. Tarjouspyyntölomakkeemme löytyy sivuston yläpalkista nimellä ”Pyydä tarjous”. HUOM! Asiakkaalla on oltava oikeudet tai lupa käyttää kuvia ja muuta sisältöä, jonka he toimittavat tuotteisiin personoitavaksi. Korvausvastuu mahdollisissa tekijänoikeuksia koskevissa tapauksissa on personoitavan aineiston toimittaneella asiakkaalla.

KUVIEN LAATUVAATIMUKSET

Personoitaviin tuotteisiin lähetettävien kuvien/logojen tulisi olla mahdollisimman suurikokoisia ja pakkaamattomia. Aineiston resoluutio tulisi olla 300 dpi, joka saavutetaan seuraavilla kuvapiste- eli pikselimitoilla:
– A5-kokoinen kuva (21 x 14,85 cm): vähintään 2480 x 1754 pikseliä
– A4-kokoinen kuva (29,7 x 21 cm): vähintään 3508 x 2480 pikseliä
Pikselimitat voit tarkistaa esim. JPG-kuvista Windows-koneilla kansionäkymässä, jossa klikkaamalla hiiren oikealla näppäimellä kuvan päällä esiin tulee valikko, josta valitaan kohta ”Ominaisuudet”. Välilehdeltä ”Tiedot” näkee otsikon ”Valokuva” alta kuvan mitat kuvapisteinä eli pikseleinä. Kuvan/logon tiedostopääte voi olla jpg, pdf, png, tiff, svg, cdr tai ai. Huom! Emme valitettavasti voi poimia painolaatuisia kuvia/logoja Word- tai Powerpoint-tiedostoista.

TILAUKSEN MAKSAMINEN JA TOIMITUSTAVAT

Tällä hetkellä verkkokaupassa on käytössä joko myymälässä noudon yhteydessä suoritettava maksu tai 12 euron kiinteät toimituskulut sisältävä ennakkomaksu. Yli 50 euron tilauksista emme peri toimituskuluja. Myös Hauskat Paidat sekä Suomi-tuotteet ovat toimituskuluttomia.

– Kun toimitustapana on nouto myymälästä:
Tilauksen saavuttua meille lähetämme asiakkaalle tilausvahvistuksen hänen ilmoittamaansa sähköpostiosoitteeseen. Asiakkaan vastuulla on ilmoittaa käytössä oleva, toimiva sähköpostiosoite, sekä huolehtia, että postilaatikossa on tilaa saapuville viesteille. Lähetämme sähköpostiviestin myös, kun tilaus on valmistunut ja sen voi noutaa myymälästämme osoitteesta Vapaudenkatu 16, 40100 Jyväskylä. Maksu tapahtuu tällöin tuotteiden luovutuksen yhteydessä joko käteisellä tai pankki-/luottokorteilla. Huom! Verkkokaupasta tilattuja Montana-tuotteita ei ole mahdollista noutaa myymälästä, vaan ne toimitetaan aina Matkahuollon kautta; ks. seuraava kohta.

– Kun toimitustapana on Matkahuolto/kiinteä toimituskulu:
Tilauksen saavuttua meille lähetämme asiakkaalle laskutustiedot tilisiirtoa varten hänen ilmoittamaansa sähköpostiosoitteeseen. Tällöin tilattujen tuotteiden yhteishintaan lisätään 12 euron kiinteä toimituskulu, poikkeuksena yli 50 euron tilaukset ja Hauskat Paidat sekä Suomi-tuotteet (ei lainkaan toimituskuluja). Kun maksusuoritus näkyy tilillämme, laitamme tilauksen valmistukseen. Ilmoitamme asiakkaalle sähköpostitse, kun luovutamme tuotteet kuljetukseen. Asiakkaan vastuulla on ilmoittaa käytössä oleva, toimiva sähköpostiosoite, sekä huolehtia, että sähköpostilaatikossa on tilaa saapuville viesteille. Montana-tuotteita tilaaville asiakkaille: varaamme tilattuja tuotteita 3 työpäivän ajan, ja mikäli emme ole siihen mennessä saaneet maksua tilillemme, emme voi taata tuotteiden saatavuutta varastotilanteen eläessä. Jos tilaus maksetaan muista pankeista kuin Nordeasta, asiakkaan kannattaa heti maksettuaan lähettää meille sähköpostitse kuittikopio maksusta (kirjoita viestiin myös tilaajan yhteystiedot), niin varaamme tilatut tuotteet siihen asti, kunnes maksu näkyy tilillämme ja voimme luovuttaa tuotteet kuljetukseen.

TOIMITUSAIKA

Tilauksen valmistuminen vie 2-14 arkipäivää riippuen siitä, onko tuote varastossamme vai täytyykö se tilata erikseen. Mikäli tilaus toimitetaan asiakkaalle Matkahuollon kautta, kuljetukseen kuluu lisäksi 2-5 arkipäivää.

Cameleon Paino ei vastaa, mikäli tilauksen toimitus estyy, vaikeutuu tai myöhästyy ylivoimaisen esteen tai verkkokaupan vaikutusmahdollisuuksien ulkopuolella olevasta syystä (force majeure). Tällaisia syitä ovat esimerkiksi sota, luonnonmullistukset, vienti- tai tuontikiellot, viranomaisen päätös, yleisen liikenteen häiriintyminen tai muu vastaava toimintaa vaikeuttava tai estävä seikka. Cameleon Paino pidättää oikeuden muuttaa toimitusehtojaan.

TIETOSUOJAKÄYTÄNTÖ

Tilauksen yhteydessä kysyttyjä yhteystietoja ei käytetä muuhun kuin tilauksen toimitukseen tai siinä ilmenevien epäselvyyksien selvittämiseen. Yhteystietoja ei luovuteta eteenpäin eikä niitä käytetä suoramarkkinointiin tai mihinkään muuhunkaan tilauksen toimitusta koskemattomaan asiaan. Emme tallenna rekisteriimme tietoja ilman eri sopimusta (poislukien rekisteröityminen). Talletetut tilaus-/laskutustiedot tiedot säilytetään niin, etteivät ne ole ulkopuolisten saatavilla. Kaikki vanhentunut tai virheellinen tieto hävitetään.

PERUUTUS-, VAIHTO- JA PALAUTUSOIKEUS

Verkkokauppaa ja puhelinmyyntiä koskevat kuluttajansuojalain säännökset muuttuivat 13.6.2014. Kuluttajan oikeus peruuttaa esimerkiksi verkkokauppaostos muuttui mm. niin, että nykysäännösten mukaan asiakkaalta vaaditaan enemmän toimenpiteitä. Esim. peruuttamisesta on ilmoitettava aina myyjälle etukäteen. Jatkossa kuluttajan on yleensä vastattava palauttamiskuluista.

Asiakas voi peruuttaa tilauksensa kuluitta ottamalla yhteyttä joko sähköpostitse (cameleon@cameleon.fi) tai puhelimitse (014-619 826), mikäli tilaus ei ole vielä lähtenyt myymälästämme (koskee personoimattomia tuotteita) tai ehtinyt valmistukseen asti (koskee asiakkaan kuvilla tai teksteillä personoitavia tuotteita). Tilauksen ennakkomaksun maksamatta jättämistä ei katsota tilauksen peruuttamiseksi. Pelkkä tavaran noutamatta jättäminen tai palauttaminen eivät myöskään enää riitä kaupan peruuttamiseksi. Petosepäilyistä tehdään rikosilmoitus ja asia jätetään turvallisuusvastaavien hoitoon.

Mikäli tilaus on jo lähetetty, peruutusilmoitus on tehtävä 14 päivän sisällä lähetyksen vastaanottamisesta ja tavara pitää palauttaa 14 päivän kuluessa peruutusilmoituksesta. Tuotteiden tulee olla alkuperäiskunnossa eli käyttämättömiä ja alkuperäisessä pakkauksessa. Peruuttamis-, vaihtamis- ja palautustapauksissa asiakas maksaa tuotteen lähetyksistä aiheutuvat kulut (Itellan /Matkahuollon kautta).

HUOM! Asiakkaan kuvilla tai teksteillä personoiduilla tuotteilla ei ole kuluttajasuojalain mukaista vaihto- tai palautusoikeutta, sillä emme pysty myymään tuotteita edelleen.

REKLAMAATIOT

Tavoitteenamme on, että asiakkaat ovat tyytyväisiä toimintaamme. Mikäli asiakas on tyytymätön tilaamiinsa tuotteisiin tai palveluumme, otamme mielellämme palautetta vastaan. Usein kyse voi olla väärinkäsityksestä tai tietojen puuttumisesta. Asiakkaan tulee ottaa yhteyttä meihin niin pian kuin mahdollista, jotta voimme ottaa reklamaation käsittelyymme ja ohjeistaa asiakasta mahdollisista jatkotoimenpiteistä. Normaalista kulumisesta, tuotteen virheellisestä käytöstä tai hoito-ohjeiden laiminlyönnistä johtuvat ongelmat eivät oikeuta reklamoimiseen.

YHTEYSTIEDOT

Cameleon Paino
Vapaudenkatu 16, 40100 Jyväskylä
Puh (014) 619 826 | GSM 040-960 2806
cameleon@cameleon.fi

Back To Top
×Close search
Search